تعزیه حبیب آباد برخوار

پایگاه اطلاع رسانی تعزیه حبیب آباد

 


 

پیشاپیش ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) تسلیت باد 

 

  

 

پایگاه اطلاع رسانی تعزیه حبیب آباد

       

در نظر دارد در راستای اجرای مراسم تعزیه خوانی  حبیب آباد  اطلاع رسانی نموده و امیدست که با همکاری ارزشمند  تکایا و خادمین افتخاری حسینیه ها  ما را در این راه یاری رسانید. این وبسایت تلاش خواهد نمود با استفاده از محضر اساتید تعزیه ، قدمی هرچند کوچک در این راستا برداشته و در این مسیر به یاری شما دوستداران و علاقه مندان به خاندان رسالت و اهل بیت علیهم السلام نیازمندیم.

 

 همچنین باطلاع شما کاربران محترم میرسانیم: 

این پایگاه اولین رسانه اینترنتی شهرحبیب اباد و با موضوع تعزیه است که در سال 1384 افتتاح وبا نام گنجینه تعزیه حبیب آباد نامگذاری و تا سال 1390 بصورت وبلاگ به فعالیت خود ادامه داد و از سال 1390 تا سال 1394 بصورت سایت با نام تعزیه حبیب آباد به فعالیت خود ادامه داد. باتوجه به هزینه های سایت ، در اسفند 1394 سایت بسته شد و فعالیت خود را قطع گردانید. با توجه به درخواست های کاربران با و احترام به ایشان، 

مجدد در مهر ماه 1395 این وبلاگ طراحی شد و انشاالله  موارد و مبحث و فایلهای تعزیه را در خود منتشر خواهد کرد.نکته لازم این وبلاگ درسال 1394 در کانال تلگرامی و سپس در سال 1397 در بات تلگرامی (در حال حاضر کانال و بات تلگرام ندارد) و در سال 1390  در آپارات و در اینستاگرام در سال 1394 به فعالیت خود ادامه داده است.    

 جهت پیوستن به اینستاگرام بر روی اسم اینستاگرام کلیک کنید

                                               با تشکر مدیریت وبسایت تعزیه حبیب آباد

 

 

 

 

 


 

تعزیه حبیب آباد ׀ تاریخ: سه شنبه 3 مهر 1395برچسب:,

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 31 صفحه بعد

تعزیه حبیب اباد